حراج!

قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

۵۵,۰۰۰ تومان

توضیحات

قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

خرید اینترنتی قمقمه اسپری دار NEW.B

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

خرید پستی قمقمه اسپرت اسپری دار

قیمت : 75000 تومان

قیمت : 55000 تومان

خرید پستی لوگو

قمقمه ورزشی اسپری دار

همانطور که میدانیم آب یکی از نیازهای اصلی بدن انسان از گذشته تا به امروز بوده و هس وبا توجه به این که 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل می دهد و کمبود آب منجر به مشکلات عدیده ای در بدن انسان می گردد به همین جهت پزشکان و متخصصان توصیه کرده اند هر فردی بایستی حداقل روزی هشت لیوان آب بنوشد. به همین جهت انسان برای استفاده از آب و نگهداری آن ظروفی مانند قمقمه و بطری و مشک اختراع کردند.قمقه ظرفی است برای نوشیدن آب و نیاز شما را برای به همراه داشتن آب برطرف می کند، این وسیله گنجایش های مختلفی دارد که رایج ترین آنها 500، 750، و 1000 سی سی می باشد.معمولاً برای ساخت قمقمه از پلی اتیلن که یک پلاستیک برای مصارف خوراکی می باشد ، استفاده می شود.

قمقمه ها از همان کودکی در سنین کودکی همراه کودکان و خردسالان در مهدکودک و مدرسه همراه هستند و با بزرگ شدن آنها هنگامی که به باشگاه و حین ورزش از قمقمه ها هر چند با شکل و اندازه های گوناگون همراه آنها بوده.

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

خرید ارزان بطری آب اسپری دار new.b

قیمت : 55000 تومان

بطری آب اسپری دار new.b

به همراه داشتن یک قمقمه آب پلاستیکی در باشگاه، پیاده روی، ورزش، محیط کار و … می تواند کمک بسیاری در مصرف روزانه آب یا آب میوه های سالم و طبیعی کند. بطری آب اسپری دار برند NEW.B از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و دارای درب قفلی می باشد. بدین صورت که برای نوشیدن آب باید قسمت درب آن را بالا بکشید و پس از آن درب را مجدد به سمت پایین فشار دهید. در کنار درب آن خروجی اسپری تعبیه شده است که آب را به صورت پودر شده به بیرون می پاشد که در حین ورزش یا گرمای آفتاب می توانید با اسپری آب پودر شده روی صورت یا بدن خود را خنک کنید.

بطری یا قمقمه آب ورزشی اسپری دار برند نیو بی NEW.B یک بطری دو منظوره است که علاوه بر امکان نوشیدن آب دارای اسپری پودر کننده آب جهت خنک نمودن صورت و بدن پس از ورزش، کوه نوردی و … می باشد. درب این بطری قفلی بوده به این صورت که برای نوشیدن آب لازم است قسمت درب را به سمت بالا بکشید و پس از نوشیدن آب به منظور جلوگیری از خروج آب درب را به سمت پایین فشار دهید. در کنار قسمت درب بطری ، اسپری قرار دارد که آب را به صورت پودر شده و خیلی ریز به بیرون هدایت می کند و علاوه بر خنک شدن صورت و بدن فقط احساس مرطوب شدن خواهید داشت. این قمقمه از موادر پلاستیکی درجه یک ساخته شده و به راحتی نیز قابل شستشو می باشد.

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

حراج قمقمه آب جديد اسپری دار New.B

قیمت : 55000 تومان

قمقمه آب جديد اسپری دار New.B

قمقمه اسپری دار NEW.B معرفی شده در این بخش دارای یک طراحی زیبا و مدرن است و می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و از این رو بسیار مورد استفاده قرار گیرد. اگر بخواهیم نیازهای یک ورزشکار را در استفاده از وسایلی نظیر قمقمه را در نظر بگیریم وزن و ظرفیت آن می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. این قمقمه نیز به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر برخورداری از وزن بسیار سبک، ظرفیت مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید حجم بیشتری از مایعات موردنیاز خود را داخل آن قرار دهید.

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

تخفیف ویژه قمقمه آب نشکن اسپری دار

قیمت : 55000 تومان

قمقمه آب نشکن اسپری دار

قمقمه اسپری دار New.B دارای کیفیت مطلوب و جنس بدنه آن از پلاستیک سخت که بسیار مرغوب و غیر سمی بوده و دارای خاصیت بازیافت می‌باشد.

ویژگی دیگر قمقمه اسپری دار New.B نوع طراحی آن است که به کمک واشر‌های ضدنشت در برابر نشت آب و مایعات به‌خوبی مقاوم شده است و اطمینان داشته باشید که محتویات داخل قمقمه شما به کیف یا ساک ورزشی شما نشت نمی‌کند همچنین این قمقمه دارای بند بوده که شما می توانید آن را در دست خود به راحتی نگه داشته و یا در باشگاه از دیوار آویزان کنید. خروجی آب این قمقمه به‌ صورت لوله‌ای بوده و از یک درپوش برای در آن استفاده شده، همچنین دارای اسپری در قسمت بالایی بوده که در صورت نیاز می توانید برای اسپری کردن آب داخل قمقمه از آن استفاده نمایید.

در صورت تمایل شما می توانید قمقمه اسپری دار New.B را به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید و یا اگر دوست داشتید محتویات داخل آن را گرم یا سرد کنید می‌توانید لیوان آن را داخل فریزر یا مایکروویو قرار دهید بدون این‌که آسیبی به قمقمه شما وارد شود. قمقمه 600 میلی‌لیتری New.B که دارای گنجایش بسیار مناسب برای استفاده یک نفر است و حمل ونقل آن را نیز آسان می‌کند، همچنین وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی ورزشکاران بوده و دارای کیفیت بالا و ساخت کشور چین می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

فروش عمده قمقمه آب پاش دار ورزشی

قیمت : 55000 تومان

مشخصات و ویژگی های قمقمه اسپری دار نیو بی NEW.B :

نام محصول : قمقمه آب اسپری دار
برند : NEW.B
جنس : پلاستیک درجه یک
مدل در دار ورزشی
درب دارای واشر های آب بندی شده
عرضه شده با قیمت بسیار ارزان و کاملا رقابتی
اسپری آب به صورت پودر شده
مناسب استفاده در منزل، مسافرت، محیط های ورزشی و …

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

فروش قمقمه ورزشی آبپاش دار NEW.B

قیمت : 55000 تومان

توضیحات انگلیسی محصول :

Material: Food grade Polypropylene (PP)+pc,(health without peculiar smell,safety to use)
Capacity: 600ml
Design style: with lid, with rope
Pressing the atomizing nozzle lightly, and can squirt water, make you feel refreshing moisturizing
Suitable for: sporting,cycling, driving, and so on

ترجمه متن :

مواد: درجه مواد غذایی پلی پروپیلن (PP) + کامپیوتر، (سلامت بدون بوی خاص، ایمنی برای استفاده)
ظرفیت: 600 میلی لیتر
سبک طراحی: با درب، با طناب
با فشار دادن نازل انژکتوری به آرامی، و می تواند آب را بپوشاند، شما مرطوب کننده مرطوب کننده احساس می کنید
مناسب برای: ورزش، دوچرخه سواری، رانندگی و غیره

خرید قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B

قیمت بطری اسپری دار نیو بی NEW.B

قیمت : 75000 تومان

قیمت : 55000 تومان

خرید پستی لوگو

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قمقمه آب اسپری دار جدید NEW.B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *