حراج!

گن سینه اکستریم برا Xtreme Bra / سوتین بالابرنده و حالت دهنده سینه

۴۰,۰۰۰ تومان

گن و سوتین بالابرنده سینه اکستریم برا محصولی ایده آل و کاربردی جهت فرم دهی و سفت کردن و بالاکشین سینه جهت استفاده در میهمانی ها و جشن های هیکلی ایده آل برای خود به ارمغان آورید.گن سینه اکستریم برا به گونه ای طراحی شده تا در سفت کردن عضلات و شکل دادن سینه کاملا موثر است و هنگام استفاده هیچ حساسیتی و آزار و اذیتی برای شما ندارد. برای تولید گن و سوتین فرم دهی سینه Xtreme Bra از هیچ گونه سیم یا فنری استفاده نشده تا شما هیچ فشاری بر روی بدن و دنده های خود احساس نکنید.

توجه :

براي خريد ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد و همچنين جهت تخفيف بيشتر مي توانيد اين محصول را به صورت نقدي خريد نماييد.

توضیحات

گن سینه اکستریم برا Xtreme Bra / سوتین بالابرنده و حالت دهنده سینه

خرید سوتین بالابرنده و حالت دهنده سینه اکستریم برا

خرید اینترنتی گن و سوتین بالابرنده سینه اکستریم برا

قیمت سوتین اکستریم برا

گن و سوتین اکستریم برا مخصوص فرم دهی سینه

سوتین حالت دهنده و بالابرنده اکستریم برا از روی سینه بند پوشیده می شود و سینه های شما را از پائین به سمت بالا و نیز از پهلو ها به سمت مرکز قفسه سینه شما هدایت می کند و سینه های شما گرد شده و به سمت بالا متمایل می گردد و افتادگی سینه شما کاملا محو شده و خط وسط سینه شما ایجاد می گردد.

این گن مخصوص بانوان است که باعث بالا کشیده شدن و جمع و محکم نشان دادن سینه می شود.گن اکستریم برا مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده که با پوشیدن آن اعتماد به نفس خود را باز می یابید.

گن اکستریم برا با كيفيتی تضمين شده ، از سوي كمپاني معتبر و در مدت كوتاهي به بازار آمده است که با توجه به كيفيت عالي و قابليت شستشوي مكرر و با دوام فوق العاده به سرعت بازارهاي آمريكا ، اروپا و آسيا را تسخيركرده است .

سینه بنده و بالابرنده سینه اکستریم برا بامیلو

سوتین حالت دهنده و بالابرنده اکستریم برا دیجی کالا

الیاف موجود در سوتین حالت دهنده و بالابرنده اکستریم برا ضد حساسیت بوده و از کیفیت بسیار بالائی برخوردار می باشد که حتی در صورتی که با آب ولرم شسته شود به هیچ وجه کیفیت و کارائی خود را از دست نخواهد داد. در بافت این گن برجستگی های بسیار ریزی تعبیه گردیده که موجب ایجاد فضای لازم جهت تبادل هوا بین سینه و گن می شود که سبب جلوگیری از تعریق می گردد و به دلیل عدم استفاده از مواد پلاستیکی و یا لاستیکی در این گن مانع تعریق و بوی بد در سینه و بدن می گردد.

با پوشیدن گن اکستریم برا اعتماد به نفس خود را باز یافته و می توانید فرم سینه ی خود را به صورت مطبوع در آورده و لذت ببرید.

گن بالابرنده سینه اکستریم برا دیجی کالا

گن سینه اکستریم برا extremBRA

گن سینه اکستریم برا از روی سینه بند پوشیده می شود و سینه های شما را از پائین به سمت بالا و نیز از پهلو ها به سمت مرکز قفسه سینه شما هدایت می کند و سینه های شما گرد شده و به سمت بالا متمایل می گردد و افتادگی سینه شما کاملا محو شده و خط وسط سینه شما ایجاد می گردد.

الیاف موجود در گن سینه اکستریم برا ضد حساسیت بوده و از کیفیت بسیار بالائی برخوردار می باشد که حتی در صورتی که با آب ولرم شسته شود به هیچ وجه کیفیت و کارائی خود را از دست نخواهد داد. در بافت این گن برجستگی های بسیار ریزی تعبیه گردیده که موجب ایجاد فضای لازم جهت تبادل هوا بین سینه و گن می شود که سبب جلوگیری از تعریق می گردد.

جدول سایز بندی گن و سینه بند اکستریم برا

جدول سایز بندی گن و سوتین اکستریم برا

قیمت گن و سوتین بالابرنده سینه اکستریم برا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گن سینه اکستریم برا Xtreme Bra / سوتین بالابرنده و حالت دهنده سینه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *