حراج!

تخته سیاه شکل قلب برای نوشتن کارهای روزمره

۲۸,۰۰۰ تومان

تخته سیاه قلبی مخصوص يادداشت های روزانه شما طراحی و تولید گردیده است.این تخته ی فانتزی یاد آور تخته های گچی دانش آموزی قدیم می باشد و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و فعالیت هایی که قرار است در طول روز انجام دهید را بر روی آن یادداشت نموده و با این هربه به هیچ عنوان آن ها را از یاد نبرید.

توجه :

براي خريد ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد و همچنين جهت تخفيف بيشتر مي توانيد اين محصول را به صورت نقدي خريد نماييد.

دسته:

توضیحات

تخته سیاه شکل قلب برای نوشتن کارهای روزمره

خرید تخته سیاه شکل قلب

خرید اینترنتی تخته سیاه طرح قلب

تخته سیاه قلبی دیجی کالا

تخته سیاه مدل قلبی شکل

این تخته سیاه قلبی که به شکل خوابیده بوده و دارای یک استند گچ و یک پاپیون روی آن می باشد همچنین میتواند منوی غذاها و نوشیدنی های موجود در کافه و رستوران ها قرار بگیرد و با شمایلی فانتزی و بسیار زیبا مشتریان را سورپرایز و هیجان زده نماید.تخته سیاه قلبی همچنین می تواند در برگیرنده جملات فلسفی و امید بخش و قصار در اتاق خواب شما باشد و نظر هر فرد را در نگاه اول به خود جلب نماید.

تخته سیاه طرح قلب شکل

ته=خته سیاه قلب شکل مخصوص یادداشت روزانه

تخته سیاه ترکیب واژگانی کاملاً نوستالژیکی برای همه‌ی ما است. حتی در زمانی که تخته‌های کلاس، سبز بودند و نه سیاه ولی باز هم معلم می‌گفت: فلان دانش آموز بیاید پای تخته سیاه! نوشتن روی تخته سیاه شما را با طبیعت مواجه می‌کند: گچ و چوب! تخته سیاه و گچ کجا و نوشتن مثلاً با تبلت کجا! لذت و خلاقیتی که تخته سیاه برای فرد ایجاد می‌کند قابل مقایسه با شیء دیگری نیست.

تخته سیاه قلبی مخصوص یادداشت‌های روزانه شما طراحی و تولید گردیده است. این تخته‌ی فانتزی یاد آور تخته های گچی دانش آموزی قدیم است و به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که قرار است در طول روز انجام دهید را بر روی آن یادداشت نموده و با این حربه به هیچ عنوان آن‌ها را از یاد نبرید.

مشخصات و ویژگی های تخته سیاه قلب

تخته سیاه قلب
امكان نوشتن و پاک کردن آسان
مناسب برای یادداشت های روزانه و منوی غذایی
ابعاد : ۲۶×۲۸ سانتی متر
استفاده در منزل ، محل کار ، کافی شاپ و ..
دارای پایه برای ایستاده گذاشتن
سبک و قابل حمل
ساخت ترکیه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تخته سیاه شکل قلب برای نوشتن کارهای روزمره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *