حراج!

زانوبند بی اکتیو Be active طبی و اصل

۱۸,۰۰۰ تومان

زانوبند طبی Be Active محصولی عالی مخصوص افرادی که از درد کمر و سیاتیک رنج می برند نحوه ی کار کردن زانوبند بی اکتیو اصل به این شکل اصل که با قرارگرفتن پد دایره ای بر روی زانو و بر اثر فشاری که بر روی عصب سیاتیک بر ناحیه زانو وارد می کند باعث کاهش درد سیاتیک و ناحیه کمر می شود.

توجه :

براي خريد ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد و همچنين جهت تخفيف بيشتر مي توانيد اين محصول را به صورت نقدي خريد نماييد.

توضیحات

زانوبند بی اکتیو Be active طبی و اصل

خرید زانوبند بی اکتیو

خرید اینترنتی زانوبند طبی Be Active

 

زانوبند طبی بی اکتیو مخصوص کمردرد

زانوبند طبی بی اکتیو Be Active اصل :

متاسفانه امروزه درد زانو و سیاتیک در بین خیلی ها شایع شده ، بستن یک زانوبند مناسب می تونه تا حدود زیادی درد ناشی از این امراض رو نه تنها کم کنه ، بلکه گاهی اوقات تاثیر ترمیمی هم داشته باشد. زانوبند جدید Be active که محصول معرفی شده ی امروز حراجی هفته می باشد با زانو بند های عادی یک تفاوت اصلی داره ، اون هم داشتن پد دایره ای مخصوص برای اعمال فشار بر روی زانو هستش، که به ادعای تولید کننده باعث کاهش درد ناحیه پایینی کمر ، سیاتیک و … میشه و درضمن این زانو بند بسیار مناسب برای زنان در دوران بارداری می باشد.

یک محصول در دسته پزشکی و سلامت و سازگار با تمامی بدن ها با طراحی ارگونومیک برای راحتی استفاده از آن با برند معتبر بی اکتیو برای دردمان دردهای مزمن ناحیه پایین کمر،درد سیاتیک، سندرم و حاملگی آماده فروش می باشد.
بخاطر بسپارید این زانو بند حداقل به مدت دو ساعت باید بسته بشه و اگر احساس راحتی میکنید میتونه برای زمان طولانی تری هم روی پا بسته بمونه ولی احتیاجی به سفارش دو زانو بند برای هر دو پا نیستش ، چون باید بصورت تکی استفاده بشه.

زانوبند طبی برند Be Active Brace

خودمون زانو بند رو تست کردیم و واقعا پد دایره‌ای وقتی روی زانو قرار میگیره ، فشاری که وارد میکنه حس میشه اما چون هیچکس مشکل سیاتیک و درد کمر نداشت ، نمیتونیم نظری در مورد کاربردش بدیم و منتظر نظرات شما دوستان هستیم.

نوع مواد بکار رفته در این زانو بند بسیار مرغوب و استاندارد بوده و از همه مهمتر اینکه قابلیت شست و شو را دارا می باشد و جنس آن ترکیبی از نئوپرن و پلیستر اصل می باشد.

مشخصات و ویژگی های زانوبند طبی بی اکتیو Be aCTIVE :

برند: Be active

– قابل استفاده برای هر دو پا

– دارای پد مخصوص فشار

– موارد استفاده:

– درد مزمن ناحیه پایین کمر

– درد سیاتیک

– سندرم piriformis

– حاملگی

– استفاده راحت و آسان

– امکان استفاده روی و زیر لباس

– تک سایز

– مردانه/زنانه

– جنس: نئوپرن 80% – پلیستر 20%

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زانوبند بی اکتیو Be active طبی و اصل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *