حراج!

گلس آب گریز آینه بغل خودرو با قابلیت ضد باران و بخار گرفتگی بالا

۴۸,۰۰۰ تومان

گلس آبگریز آینه بغل خودرو محصولی زیبا و کار امد که برای آینه تمامی اتومبیلها طراحی شده برای جلوگیری از بخار و اب هنگام باران است .که این باعث دقت بیشتر راننده در هنگام باران و برف میشود.برچسب محافظ ضد آب و ضد بخار شیشه بغل ماشین با بهره گیری از تکنولوژی نانو و میکرو پروتکتور با ایجاد صفحات هیدروفوبیک باعث شکست نور و عدم جذب آب می شود و تمامی مشکلات محدودیت دید راننده حین رانندگی در هوای بارانی و برفی را برطرف می کند.

سایز این گلس آبگریز آینه خودرو در ابعاد  95cm x 95cm که کوچکترین سایز است تولید شده و برای خودروهایی با آینه بغل کوچک نظیر پراید، 206، رانا، ال90 و غیره مناسب است.

توجه :

براي خريد ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد و همچنين جهت تخفيف بيشتر مي توانيد اين محصول را به صورت نقدي خريد نماييد.

 

توضیحات

گلس آب گریز آینه بغل خودرو

خرید گلس آب گریز آینه بغل خودرو با قابلیت ضد باران و بخار گرفتگی بالا

خرید اینترنتی گلس ضدبخار گرفتگی آینه ماشین

گلس آینه ماشین

گلس آب گریز آینه بغل خودرو نانو

برای خیلی از شما پیش آمده که روز بارانی مشغول رانندگی بوده و هنگامی که قصد استفاده از آینه بغل ماشین را دارید با آینه خیس و بخار گرده ناشی از بارش باران و مه و برف مواجه می شوید که مانع دید شما می شود که این امر بسیار خطرناک می باشد همینطور نور چراغ خودروهای پشتی با برخورد به آینه ماشین و انعکاس برگشت نور از آینه به چشمان شما مانع و باعث کاهش دید شما می شود که این امر در طولانی مدت باعص خستگی چشم و کاهش میدان دید راننده می شود.

 

 

برچسب نانو آینه بغل ضد آب

مشخصات گلس و برچسب آینه بغل شیشه ماشین :

گلس آینه بغل ماشین با قابلیت ضد آب و ضد بخار با بهره گیری از تکنولوژی نانو و میکرو پروتکتور با خاصیت آبگریزی و جاذب شکست نوری همه مشکلات فوق را برای راننده حل می کند و رانندگی مطمئن تر و ایمن تری را در آب و هوای بارانی و مه و برفی و یا در شب فراهم می آورد.گلس ضد بخار و ضد آب خودرو خطرات ناشی از کاهش دید راننده در آب و هوای بارانی و یا در شب را حل می کند. گلس ضدبخار گرفتگی آینه ماشین در ابعاد 9.5 در 9.5 سانتی متر عرضه و روانه بازار شده که برای خودروهای با آینه بغل کوچک مثل پراید ، 206 ، رانا و ال نود و … مناسب است.

برچسب آبگریز آینه بغل خودرو نانو

 

مشخصات و ویژگی های گلس محافظ آینه بغل خودرو :

نام محصول : گلس آبگریز آینه بغل

با خاصیت آبگریزی بالا
ضد باران و بخار گرفتگی
ضد خش آینه
شکست نور و دید راحت نور چراغ ماشین های پشتی
سایز 80*80 میلی متر
دو عدد برچسب برای آینه های بغل
دید 100 درصد هنگام بارندگی
افزایش ضریب ایمنی شیشه در هنگام ضربه احتمالی
ضد خش
ضد یخ زدگی
نصب بسیار آسان
مناسب تمام شیشه آینه خودرو خارجی و داخلی

خرید اینترنتی برچسب نانو آینه بغل

 

 

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گلس آب گریز آینه بغل خودرو با قابلیت ضد باران و بخار گرفتگی بالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *